Laihian helluntaiseurakunta

Lastenleiri 7.6-9.6.2024
Kesän lastenleiri järjestetään upeissa maisemissa meren äärellä, Vaasan helluntaiseurakunnan leirikeskuksessa Päivölässä 7.6-9.6.2024. Leiri on suunnattu alakoululaisille (s.2011-2017). Leiristä vastaavana työntekijänä toimii pastori Levi Moorrees. Otamme lapsia leirille niin paljon kuin talkoolaisten määrä ja majoituskapasiteetti suinkin mahdollistaa. Leirimaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä ja tämä toimii vahvistuksena leirille ilmoittautumisesta.
Ilmoittaudu leirille TÄSTÄ. Leirimaksu (40€) Suoritetaan seurakunnan tilille: Tilinumero: FI28 5210 0820 0401 40. Saaja: Laihian helluntaiseurakunta. Viesti: ”Leirimaksu” ja lapsen nimi.
Mikäli hinta tai maksaminen on esteenä leirille osallistumiseen, ota rohkeasti yhteyttä levi.moorrees@laihia.helluntaiseurakunta.fi, niin etsimme asiaan ratkaisun. Raha ei saa olla este leireillemme osallistumiselle! Luottamuksellisuus on meille itsestäänselvyys.

Leirille ilmoittautuminen sulkeutuu ma 20.5! Lähetämme lapsensa osallistumisen vahvistaneelle huoltajalle leirikirjeen sähköpostilla viim. 21.5. mennessä, jolla saa infoa leirillä tarvittavista asioista ja ohjelmasta.
Kysy lisää: Levi.moorrees@laihia.helluntaiseurakunta.fi tai p. 045 7834 8751
Lastenleiri 2024